lördag 18 februari 2017

Fel på bloggen

Det är fel här på bloggen och jag har försökt allt. Det går inte lägga upp bilder och jag har till och med raderat en app som tydligen inte fans mer!!!
Gud vad lycklig jag blev när jag kom på detta.
Dom andra apparna jag har som jag kan blogga ifrån gillar jag inte så mycket.
Ganska krångliga och jag gråter lite över att jag skulle återställa den appen som nu inte längre fins.

Vi har haft sjukstuga här hemma med inte mindre än magsjuka!!!
Bläääää!!!!
Det var jag och Justin som åkte på detta hemska denna gången.
Men nu är det över för denna gången och jag hoppas det dröjer en evighet till nästa gång.

Ikväll skall jag iväg på liten tjejkväll med Kicki och Fia.
Vi skall äta lite mat på Kerstin på torget i Uddevalla.
Första gången jag kommer äta där och jag är så taggad.
Sist jag var där var på Annas möhippa och då hette det något annat.
Så vi får väl se vad min dom blir hahaha!!!
Sedan skall vi gå och se på "fifty shades darker".

Ha en fin lördag allihopa !


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: