fredag 5 juni 2015

Marc Inbane

Idag äntligen fick vi in Marc Inbanes brun utan sol sprayer. 
Jag kommer snart inte igår hur länge jag väntat på denna beställningen. Snart 6 veckor tror jag. Den har varit restad överallt men nu äntligen kom den.
Det är ett holländskt märke som från början bara jobbade med hudvård.
Sedan utvecklade dom en brun utan sol och jag älskar den. 
Den blir brun med en gång men inte överdrivet. 
Man kan köpa till en hanske som man sprayar på och sedan sveper över kroppen. Väldigt fiffit för då slipper man bli brun på handflator och under fötterna.
Det fins även en borste som man kan använda i ansiktet för att fejda ut brun utan solen ut mot ansatserna.


Här är för och efter bilder på mig.



Detta är bara en omgång och jag är väldigt nöjd. Jag brukar spraya mig tre omgångar med andra BUS. 
Sedan skall den verka i 8 timmar innan man duschar. 
Skall bli spännande och se hur det ser ut imorgon när jag duschat.

Inga kommentarer: