måndag 18 juli 2011

Slingor !!!

Nu har jag gjort nya slingor i mitt hår :) Något får jag ju hitta på nu när det inte blir någon resa ;)

Märk väl att jag har inte samma kläder på någon bild men alla bilder är ifrån idag hi hi!!!

Här har jag dragit slingor i hela hättan och det tar tid när man gör det själv.



Sedan i med lite nyansering för att jämna ut och få rätt nyans på det :)



Slutresultatet blev helt ok och jag känner mig lite ljusare :))



Nu skall jag passa på att lägga två bilder på mig själv. Jag hittade dessa bilder för ett tag sedan.
En gång i tiden var jag verkligen helt tok blond och ibland är det ju roligt att sepå gammla bilder.
Se hur glad och liten Victoria är på den första bilden ;)



6 kommentarer:

Anonym sa...

oj, kände nästan inte igen dig =) tänk vad hårfärg och frisyr också för den delen gör skillnad på hur man ser ut. det är roligt att ändra lite ibland (ska försöka haffa en klipptid nu i veckan faktiskt) jag tycker du är väldigt fin som du är nu.

Carro sa...

Ja håret gör verkligen mycket och det är kul hur mycket man kan ändra på sig bara genom färg och frisyr :)

Kul med lite klipp och jag trivs bra i mitt hår nu :)
Tack !

Kicki sa...

Herregud, det kommer inte jag ihåg att du har varit så där blond...vilken skillnad!!

Carro sa...

Ha ha!!! Nä man glömmer fort för jag var ju så här blond ett bra tag i några år ;)

AnnaViktoria sa...

Jättefint blev det! Men gud, jag har oxå glömt det - när var detta?

Carro sa...

Ja det var väl för ca sex, sju år sedan :)