måndag 14 februari 2011

NeuLash



Nu kommer jag med mina för och efter bilder på mina fransar efter jag har använt NeuLash.

Det som jag kan säga om denna produkt är bara positivt I början vill man ju ha bevis med en gång och tycker att tiden går långsamt men ha tålamod och vänta för det är värd det.

Jag skulle ju ha lagt in bilder mycket tidigare men jag har ju en störning som tyvärr gjorde att jag fick vänta.
Det är nämligen så att om jag inte har tvättat bort mitt smink när jag sitter i tv soffan senare på kvällen så sitter jag och pillar och drar bort mascaran.

Inte bra och nu hade jag varit duktig och inte gjort detta på tre veckor så det var en del fransar som åkte med :(

Men det var bara att börja om från början och dom har växt ut ganska fort igen.
Det som jag känner av på fransarna är att dom blivit betydligt mörkare och tjockare något hårdare men framförallt att jag behöver inte använda ögonfrans böjare som jag var helt beroende av innan.

Mina ögonfransar är jätte, jätteraka och pekar rakt ned men efter användning av NeuLash
har dom fått en fantastisk böj och fin form så nu behöver ja inte använda någon böjade mer :)

Här är för och efter bilder. På dom första bilderna syns det inte så jättestor skillnad
Det beror på att fransarna har böjt sig så fint :)
Övre bilden är före och nedre efter.



Samma här övre bild före och nedre efter. Skillnaden här är ganska mycket om ni ser på undre raden på förbilden så finns nästen inga fransar på nedre raden.
Men på efter bilden har dom växt till sig ganska mycket :)



Så betyg för denna produkt är 10 poäng högsta betyg :)

ps. Ingen mascara på någon av bilderna

3 kommentarer:

Kicki sa...

Det är faktiskt häftigt att det fungerar på riktigt...se till och låt bli att pilla nu bara :)

Carro sa...

Ja det är verkligen coolt:)
Ha ja nu är det ingen fara för dom har blivit jättestarka och jag pillar inte för mycket he he!!!

AnnaViktoria sa...

Åh jag har tänkt fråga dig om hur det där funkade :) Vilken skillnad och vad roligt att höra att det faktiskt fungerar!