tisdag 28 september 2010

Skogens GULD !!!

Igår var jag hemma hos Kicki och klippte hennes pojkar. Hon har ju varit på Ullared och jag skickade ju med en liten beställning eftersom jag inte kunde åka med :(

Men glad att jag fick lite grejer så var jag lite nöjd i alla fall men suget att åka dit har inte gått över och jag MÅSTE ju dit snart för att köpa massa kläder till barnen inför vintern.

Får se hur jag skall kunna övertala Benny. Det är ju det som är själva kruxet :(

Men igår så frågade Kicki om jag ville veta hur mycket hon tyckte om mig ???
Och det ville jag ju självklart veta så jag fick sitta i soffan och blunda. Ha ha man kände sig som ett barn på julafton :)

Men så kom hon fram med en påse fylld med ljuvliga kantareller :D Så glad jag blev och flög upp och kramade henne.




Så när jag kom hem överlade jag om jag skulle steka upp dom med en gång men kom fram till att jag skulle riva upp dom på tidningspapper och låta dom torka.
På så sätt så får jag avnjuta dom flera gånger i såser, grytor och stuvningar mm....

Världens bästaste Kicki !!! Puss på dig :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

I LÖVE U TOOOOOO!!! Puss

Kicki sa...

Det där var från mig då va^^

Carro sa...

Ha ha!!! JA ja undrade först när det stog anonym men förstog snabbt att det var du :))