lördag 1 maj 2010

1 maj

Idag har var det sista jobbdagen denna vecka.
Det var helt galet med folk överallt. Kan ju ha
varit det dåliga vädret som gjorde att folk letade
sig in i affärerna.

Även jag har ju varit och strosat runt på lunchen.
Det blev lite väl mycket men bas plagg måste ju
alla ha.He he!!!

En liten tjuv titt på några plagg:)
Ett linne, en scarf och ett par svart tja vad skall
man kalla dom??? Cyckel byxor med spets?
Har ju funderat på dom ett tag och nu slog jag till ;)
Jag tycker dom är riktigt fina,skall få dom vita också
i veckan :)



Blev ju lite annat smått och gott också, blad annat en
jätte fin klänning som jag kan ha nästa helg på en visning
i Göterborg :)(för frisörer)

Hoppas att ni haft en trevlig valborg och firat att våren
är här!!!

2 kommentarer:

AnnaViktoria sa...

Hahaha gissa vad jag köpte på H&M i förrgår?! En zebrafärgad tubtopstunika!! Dock verkar det inte vara samma som din för en gångs skull hihi. Kram

Carro sa...

Ha ha!!! Det är väl bara så att du har utmärkt smak ;)